Söndags kväll

Ligger här i soffan och kollar på en film på canal+ hits.. den är väl så där  någon acion gegga med bruce willis eller vad han nu heter :P.

Idag sov jag till halv två de var sååå skönt :) , sedan så åkte jag med familjen till heron city. Småttingarna lekte på barnplaneten medans jag, pappa och jenny tog en fika . efter de gick vi å bowlade, det var jätte kul när jag trodde jag skulle vinna :D men inte så roligt längre när jag förlorade... . För att få mig på lite bättre humör så bjöd vinnaren (pappa) på pizza på CiaoCiao dom här väldigt god pizza där faktiskt och trevlig personal :) .

Nä ,nu ska jag nog gå å lägga mig så jag orkar upp till skolan imorgon...

Godnatt puss! / catta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0