Godkväll :)

Efter skolan idag träffade jag Jenna. Vi gick ner på stan och tog en fika och pratade om massa saker som vi missat om varandra ... vi har inte vart själva på flera veckor kanske månader så det var kul å catsh up lite :) . Efter de träffade jag min kära Monica , vi drog hem till mig och tog de lugnt framför tv n och hon berättade om helgen som jag missade, eftersom jag satt hemma hos min pappa och var barnvakt hela helgen -.-' .
Senare så kom Sasso och hämtade upp oss.. körde hem monica sen drog han å jag till ica och köpte rödbetor hehe.

Nu sitter jag här och kollar på Made det är någon snubbe som vill bli modedesigner.. han ser ganska lovade ut faktiskt tillskillnad från dom andra som brukar vara med i det här programet, helt hopplösa haha.

Nu ska jag nog sätta på en bra film och mysa för mig själv,
ha det! Ciao
/catta

Kommentarer
Postat av: hhihiiih

catsh up?

2009-03-09 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0