9mars

Idag var det segt i skolan, fast det gick väldigt snabbt! hade en ganska rolig svenska lektion, stor chock där alltså! Haha. Sen mötte jag emilia på stan, vi köpte presenter till min syster som fyller 19 på torsdag! Vi fick med oss ett snyggt linne, armband, spets trosor i olika färger, en conceiler från make up, hmmm något mer? Trisslotter! Sen kommer jag och min käre vän jenna åka upp till sthlm på onsdag så köper nog något mer till henne då...

hahah jag måste skriva ner en rolig grej från igår. Jag, martin o joy sitter på bacino så kommer det en kille och går på toaletten, så vi sitter och skrattar vi åt något någon sa. Och killen som är påväg till toaletten tror jag ler åt honom tror jag. Han är där ett tag sen kommer ut och ler igen. Vi sitter kvar där och pratar om allt mellan himmel och jord. Sen ungefär 20min senare kommer samma kille igen, så ser jag att han går mot vårat bord.
Han: Ursäkta får jag ställa en fråga?
Jag: Jaa?
Han: Vad heter du?
Jag: Isabell...
Han: Joo det här kanske låter lite konstigt men hår jag bjuda dig på middag?
...Här har du mitt nummer iaf...
Jag: Eee... haha.. tack...
Han: Men du kan ju höra av dig någon gång om du vill! :)

Hahahahha fan vad vi garva när han gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0