Ja jag har tråkigt.

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN : Isabell
FÖDD : 1992-07-07
BOR: Slöddertälje
SMEKNAMN : Hmm jag vet inte. Olika
FAMILJ : Madre, Padre, Hermana y Uno
INTRESSEN : Just nu sommar
SKOLA : Igelstaviken

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON :
Jaa
ÅNGRAT NÅGOT: Ja och nej
SVIKIT NÅGON : Nej?
KÄNT DIG SÄMST : Några sekunder
GRÅTIT : Jaa
SKRATTAT : Om jag har haha
VARIT SJUK : Neej
VARIT UTOMLANDS : SUOMI

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA :
Nej det tycker jag inte
SKRATTAR DU OFTA : Jaråå
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Uttråkad och ''vill-tillbaka'' känslan
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Helt underbart bra, för det mesta
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Japp

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:  Mmmm jag är kär i festival
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja det gör jag
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU : Nää
OM JA, VEM :
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : Ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nää
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : 45 plus
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Smet
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Men vafan det är insidan som räknas...Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: It don't make any diffrent to me

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Blondin
ÖGON FÄRG: Blå/Grön/Grå
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Minst 2.08 elle så vare 1.63
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Njet
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:  Do no
ELLER TVÄRTOM? : Jaa =)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ee nej haha
 HAR DU LÅNGA NAGLAR: Jobbar på att sluta bita av dom
SMINKAR DU DIG : Jao oftast
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ? : Ful med och utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0