Hahaha


ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER

KÄRLEK:

Är du kär just nu? -
Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dig? - Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Njee eller vem kommer ihåg efter något glas
Vem kysste du senast? -
Vem kramade du senast? -  Mamma när jag kom hem :')
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nää


SKOLA:

Är du duktig i skolan? -
Hahah..
Har du bra betyg? - Skulle jag inte säga
Har du fått göra om ett prov någongång? - Några gånger ja, med samma prov
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja
Sköter du dig i skolan? - Jaa....
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja
Haft mobilen på lektionstid? - Jaa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Haha japp


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 
5st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Japp
Trivs hemma? - Jarå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Rymt? Nej men gått
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit min mamma ja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nää :)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jaa


VÄNNER:

Du har vänner? -
Jaa love them
Du brukar vara med? - Mina vänner
Vem/vilka var du med sist? -  Jenna och Evelina
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Jaa dom är alltid snygga i mina ögon
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jaa
Har du pussat någon av dina kompisar? -  Yes sir
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Hahaha vafan nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nää


FJORTIS:

Du sminkar dig varje dag? -
Nej
Putar med läpparna på kort? - Nej
Tar kort på dina bröst? - Nej
 Använder foundation på läpparna? -  Nej
Super dig packad varje helg? -Nej
Du har kysst en tjej? - Jaa
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?- Nej typ aldrig, och vad är fjotisfrilla
 Ditt hår är knallblont? - Jag vet inte, kanske


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? -
Ja
När drack du alkohol - Senast eller första gången?
Vem bjöd dig på alkohol?  - Senast Einar
Vad var det för sorts alkohol? - Vin
Brukar du dricka alkohol? - Nja
Har du druckit öl? - Jaa
Tycker du om öl? - Yes
Har du varit full? - Ja


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? -
Godis
Vill du bli kriminell? - Haha nej
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Det mesta
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Nä jag är en hurtbulle
Har du suttit i fängelset? - Nej


ÖVRIGT:
Motto? -
Som den gamle poeten sa '' Hellre har jag lite hull än gå på ADHD piller'' ...??? jag fattar den inte, det är okej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0