Det gör ont överallt

Peace&Love
Så mycket förväntningar, resfeber. Drömmar som skulle uppfyllas (Liksom hur ofta är man 1 meter från Tommy Lee?) Ångerfulla kvällar som skulle komma, galna minnen & galna människor.
Jag tyckte det kändes som vi alla bodde där tillslut. Fast, förutom lektioner så var det mest konserter, sprit, tio ton cigg och överdrivet mycket sociala människor för dem flesta. Eller överdrivet kanske är fel ord, det var helt perfekt. Jag saknar tillochmed den stinkande lukten, vid bajamajorn och, vid mobildladdningen och nästintill överallt annars

jag vet inte vad jag ska skriva? DET VAR LIKSOM HELT JÄVLA STÖRT UNDERBART!!!!

Jag säger bara nääästa år, alla måste dit igen då. det var magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0