Lista.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Rebecca
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt här och gjorde i stort sätt ingeting
Det sista du sa högt: Det är fantastic Four på torsdag
Vad har du druckit idag: Te
Vad var det senaste du åt: Bakadpotatis och skagenröra
Vad var det senaste du köpte: Två tröjor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig just nu: Jag vet inte, mörkt och kallt?
Godaste glass-smaken: Colasmak alltså isglass eller vanilj, eller polka, nöt, lakrits typ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja vem vet
Sover du tungt: Jorå
Drömmer du mycket: Ja, bara konstiga drömmar
Mardrömmar: Sometimes
Vilket ämne är roligast i skolan: Lunch
Trivs du med ditt jobb: Om jag ska vara ärlig, Nej! Hahah
Favoritlåt just nu: Rus
Vad ser du om du tittar åt höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu:  Inget faktiskt
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad, sura godisar, laktits, och ja vad mer?
Klädsel just nu: Tjocktröja och mjukisar
Musik just nu: Ingen
Hur många kuddar sover du med: Tre
Morgon- eller nattmänniska: NATT men väldigt stora bokstäver
Vem är viktigast för dig: Familjen, släkten och mina vänner
Bio eller promenad: Bio, eller jag vet inte. Båda kanske
Är du kittlig: Eh JAAAA
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Jag vet inte :( finns så många
Vad vill du jobba som? Jag vet inte, vill bli rik ivarje fall
Stökigt eller välstädat? Mitt rum? eller? idåså fall STÖKIGT
Anser du att du är stark? Nej inte direkt haha, eller okej då lite kanske
Vad längtar du mest efter just nu? Åka utomland, helg, och en viss person :)
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Isabell
Hur svarar du i mobiltelefonen? Oftast ''Hallå?''
Vem fick du senast sms av? Josefine 
Antal timmar sömn inatt? inte många , kanske 5-6 max
Sov du ensam? japp
Vad ser du fram emot? mycker
Vad vill du ha just nu? mat min mage håller på att döö
Vem längtar du mest efter? J.A
Vilken buss åker du oftast? 753 hövsjö
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? nje, inte snyggaste människan på jorden precis
Har du varit kär? aa
Är du kär nu? mm :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0